ClickCease חמישה מוצרי קידום מכירות נפוצים | סטודיו דיל

חמישה מוצרי קידום מכירות נפוצים

5 מוצרי קידום מכירות נפוצים

מוצרי קידום מכירות הם מוצרים שנועדו לקדם מותג מסוים כחלק ממהלך שיווקי הבא להשלים פעולות פרסום ויחסי ציבור. בין היתר מדובר בעטים ממותגים המחולקים חינם ללקוחות או ללקוחות פוטנציאליים,
לוחות שנה ממותגים, מחזיקי מפתחות, מחברות, תיקים ועוד.

מוצר קידום מכירות איכותי הוא מוצר שנשאר עם הלקוח כמה שיותר זמן. זוהי הסיבה לכך שמדובר לרוב במוצרים שימושיים שמהם לא ימהרו הלקוחות או הלקוחות הפוטנציאליים להיפטר.
במאמר שלפניכם נפרט אודות חמשת המוצרים הנפוצים ביותר המשמשים לקידום מכירות.

מעמד שולחני לפתקים ופתקיות Post-It

קשה למצוא בימינו שולחן משרדי שלא מצויד במעמד לפתקים ולפתקיות Post-It, הלא הן אותן פתקיות דביקות ושימושיות.
על ידי עיצוב מתקן לפתקים ופתקיות בצורה מיוחדת ועל ידי הטבעת לוגו החברה או לוגו המותג על פני המתקן, ניתן לגרום לכך שבכל רגע נתון המסרים הרלוונטיים יתנוססו לנגד עיניו של הלקוח.
מדובר ללא ספק במוצר שימושי שנשאר עם הלקוח לאורך זמן.

תיבות הגרלה

ישנם מוצרי קידום מכירות שלא ניתנים ללקוחות אלא פשוט ממוקמים באזורים שבהם ישנה תנועה ערה שללקוחות ולקוחות פוטנציאליים, כמו לדוגמה בקניונים, בסניפים של רשתות שיווק גדולות ועוד.
כך, לדוגמה, אחת מהדרכים השכיחות ביותר לקדם מכירות היא באמצעות הגרלה שכדי להשתתף בה יש לרכוש את המוצרים הרלוונטיים.
על ידי עיצוב של תיבת הגרלה בסגנון המתכתב עם המוצר שאותו מעוניינים לקדם, ניתן לקדם את מכירות המוצר תוך הגברת המודעות לקיום ההגרלה.

לוחות שנה מעוצבים

לוחות השנה הם בין מוצרי קידום המכירות הפופולאריים, הנפוצים והיעילים ביותר. לוח שנה הוא פשוט מוצר בסיסי שאף פעם אין די ממנו.
את לוח השנה ניתן לתלות בשירותים, על קיר המשרד, להניח על השולחן (במקרה שבו מדובר בלוח שנה שולחני) ועוד. באופן כזה ניתן לדאוג לכך שהלוגו של החברה או המוצר יעמוד לנגד עיני הלקוח במשך השנה כולה.

פנסים המתחברים למחזיקי מפתחות

טכנולוגיות הייצור של מוצרי התאורה הביתיים והאישיים התקדמו בצורה מרחיקת לכת בשנים האחרונות וראייה לכך ניתן למצוא בעלות הזולה של פנסי הכיס המיניאטוריים.
עם זאת, העלות הנמוכה לא פוגמת באיכות הפנסים, המצוידים כיום בנורות LED עוצמתיות במיוחד. מדובר בפנסים עמידים מאוד, חזקים מאוד, חסכוניים מאוד וכפועל יוצא מכך – יעילים מאוד לקידום מכירות.

מעמד שולחני לטלפון החכם

עקרונית, כל מוצר משרדי איכותי ובר שימוש יכול להוות יופי של מוצר לקידום מכירות. עם זאת, ישנם מן הסתם כאלו הנחשבים למוצלחים יותר מאחרים.
כך, לדוגמה, מעמד שולחני לטלפון החכם יכול לשמש כמקדם מכירות מוצלח במיוחד שכן מדובר במוצר שבדרך כלל איש לא רוכש לעצמו, אך מהרגע שבו הגיע לידיו, אין שום סיכוי בעולם שיהיה מוכן להיפרד ממנו.

מעמד שולחני לטלפון החכם

סטנדים מעוצבים, המשמשים גם ברוב המקרים בתור סטנדים לתצוגה מקרטון, מהווים מוצר בעל משקל משמעותי בתחום קידום העסק. חברת סטודיו דיל הינה בין החברות המובילות בארץ בנושא סטנדים גנריים למגוון רחב של מטרות שיווקיות, ופרסום עסקים בפרט.

חברת "סטודיו דיל" בעלת ניסיון של עשרות שנים בעיצוב תכנון וייצור אריזות קרטון, אריזות מעוצבות מקרטון, קופסאות קרטון מעוצבות ופתרונות תצוגה לנקודת מכירה, ברשותנו ניסיון עשיר ואנו מאמינים כי באמצעות המקצועיות והיצירתיות שלנו נוכל לייצר חוויית קניה עבור הלקוחות.

אנו שמחים לתת לכם  שירות בו הכל תחת קורת גג אחת: החל מ ייעוץ באפיון הצורך (הבריף), דרך תכנון ובניית דגם.


לקבלת פרטים נוספים ולתיאום מועד לפגישת ייעוץ בנושא מוצרי קד"מ,
צרו קשר עם חברת סטודיו דיל בטלפון

03-5503446

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.