ClickCease דגשים חשובים בבחירה ועיצוב של מוצרי קידום מכירות | סטודיו דיל

דגשים חשובים בבחירה ועיצוב של מוצרי קידום מכירות

בחירה ועיצוב מוצרי קידום מכירות

מוצרי קידום מכירות שימושיים מהווים כרטיס ביקור מתמיד ויעיל עבור הלקוחות.
זה יכול להיות מגנט מעוצב למקרר, דיסק און קי משעשע, מטרייה ממותגת או ספל צבעוני עם הלוגו שלך, כאשר להבדיל מכרטיסי ביקור "רגילים", אשר לרוב מושלכים למגירה ונזנחים שם,
מוצרי קידום מכירות הם פונקציונאליים ושימושיים נמצאים מול עיניו של הלקוח הפוטנציאלי בדיוק בזמן שהוא זקוק לתזכורת.

מספר דגשים חשובים שיש לשים אליהם לב, בזמן בחירת מוצרי קידום מכירות:

  • הקפדה על דיוק, גם בפרטים הקטנים – חשוב מאד לזכור שמוצרי קידום מכירות הם כרטיס הביקור של בית העסק. לכן, יש להתייחס אליהם בכובד ראש וברצינות הראויה. להתייעץ באנשי מקצוע,
    לבצע הגהות חוזרות ונשנות על הטקסט והלוגו, כך שהתוצאה הסופית תייצג אתכם בצורה הטובה ביותר.
  • פילוח מדויק של קהל היעד – כאשר אנחנו בוחרים מוצר שיקדם את בית העסק שלנו, עלינו לבצע חשיבה מקדימה ולזכור כל הזמן אל מי אנחנו פונים, מי הוא הלקוח הפוטנציאלי שלנו. למשל, מוצרי קידום מכירות הפונים לאנשי תחום ההייטק יהיו בהכרח שונים ממוצרים הפונים לבני נוער.
  • האירוע – בחירה ועיצוב של מוצרי קידום מכירות המיועדים לכנס או אירוע ספציפי שונים לגמרי מאלה המיועדים לחלוקה שוטפת. במוצרים המיועדים לאירוע יש לדייק את פילוח קהל היעד לפי משתתפי האירוע, בעוד שמוצרים לחלוקה שוטפת יכולים להתפרש על פניה נרחבת יותר.
  • PC – פוליטיקלי קורקט. מאחר ואנחנו חיים בעידן רגיש, אין טעם לקנות לבית העסק שלכם אויבים, עוד בטרם הם הפכו ללקוחותיכם. לכן, הקפידו לשמור על גבולות הטעם הטוב ואל תבחרו מוצרי קידום מכירות אשר עלולים לגרום ללקוחות העתידיים שלכם להתקומם. אם אתם חושבים להשתמש במוצר עם קריצה שובבה או מבודחת, הקשיבו לחוות הדעת של אנשים נוספים, רצוי כאלה שהינם אנשי מקצוע בתחום.
  • רלוונטיות – ישנם מוצרי קידום מכירות עם רלוונטיות ספציפית לזמן או לעונה בשנה. כך, למשל, אין טעם לחלק מטריות ממותגות בחודשי הקיץ, קופסאות קרטון מעוצבות עם לוגו צבעוני, או לוחות שנה בחודש אפריל.

חברת "סטודיו דיל" בעלת ניסיון של עשרות שנים בעיצוב תכנון וייצור אריזות קרטון, אריזות מעוצבות מקרטון, קופסאות קרטון מעוצבות ופתרונות תצוגה לנקודת מכירה, ברשותנו ניסיון עשיר ואנו מאמינים כי באמצעות המקצועיות והיצירתיות שלנו נוכל לייצר חוויית קניה עבור הלקוחות.

אנו שמחים לתת לכם  שירות בו הכל תחת קורת גג אחת: החל מ ייעוץ באפיון הצורך (הבריף), דרך תכנון ובניית דגם.


לקבלת פרטים נוספים ולתיאום מועד לפגישת ייעוץ בנושא מוצרי קד"מ,
צרו קשר עם חברת סטודיו דיל בטלפון

03-5503446

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.