ז. לחוביץ בע"מ
 
 
 
עיצוב וייצור אריזות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
03-5503446
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חיפוש
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תכנון אריזות קרטון

 
הזמנה של אריזות קרטון למוצרי צריכה שונים מחייבת תכנון מוקפד והתאמה של האריזה למוצר תוך הבאה בחשבון של היבטים רבים. שימור המוצר והנגשתו ללקוח, עמידות ויכולת שינוע של האריזות והמוצרים ללא מגבלה וזאת לצד התכנון העיצובי, כיווני ההדפסה, השליטה בצבע ובמיתוג והנראות הכוללת. תכנון אריזות קרטון הוא מושג המתייחס הן לארגזים פשוטים לצורך מעבר דירה או שינוע מוצרים כבדים, והן לאריזות קרטון למוצרי צריכה, משחקים, מארזי שי, אריזות מדף ועוד.
 

מבחן העמידות

 
תכנון אריזות קרטון מתחיל בבחינה של המוצר והמאפיינים שלו. גודל המוצר, תצורתו ומשקלו חשובים לתכנון האריזה. הנחת מוצר קטן באריזה גדולה יתר על המידה יהווה בזבוז של חומרים ומשאבים ואף יעמיד את המוצר לטלטלה מיותרת וחשיפה לפגיעה בזמן השינוע והמעברים מן המפעל, לרשתות השיווק ואל הלקוח. אריזה קטנה מדי תיאלץ דחיסה וחוסר נוחות ושליטה באריזה. חשוב להתאים את גודל האריזה למוצר, ואת עובי הקרטון וחוזקו על פי משקל המוצר. יש להביא בחשבון גם תכונות נוספות של המוצר המיועד לאריזה דוגמת לחות ורטיבות, צורך באוורור, מוצר שביר ואפשרויות נוספות.
 
 
תכנון אריזת קרטון
 
 

יתרונות אריזות קרטון

 
אריזות קרטון יכולות להגיע בשלל עיצובים, אפשרויות שונות של עובי וחוזק ומגוון צבעים. על הקרטון ניתן להדפיס וליצור מיתוג בדרגת דיוק וגימור גבוהה במיוחד, כאשר גמישות החומר והיכולת לייצר קיפולים המקבעים את התצורה הסופית הפכו את הקרטון לחומר מוביל בתחום אריזות המוצרים בישראל ובעולם כולו. יתרון בולט נוסף של הקרטון על פני כל חומר תעשייתי אחר לצרכי אריזה ושיווק הוא מחירו הנוח והעובדה כי מדובר בחומר הניתן למחזור, ידידותי לסביבה וחסכוני מאוד.
 

אפשרויות עיצוב

 
אריזות קרטון ניתנות לעיצוב בשלל אפשרויות. כאשר מדובר באריזות המוזמנות לצרכי אריזת מוצרי צריכה כמוצר מוגמר אל רשתות השיווק יש להשקיע מחשבה במיתוג והשיווק של בית העסק והמוצר גם יחד. האריזה בעיצובה המלא מיועדת למשוך את העין של הקונה וליצור קשר חיובי בינו לבין החברה/הארגון המשווק. מרבית הרכישות של מוצרי הצריכה מתבצעות בהחלטה רגעית בת פחות משתי שניות בחנות/ ברשת ומושפעת מאוד מן הנראות החיצונית של המוצר. יש לחבר את האמירה השיווקית והמותג למוצר והגשתו ללקוח בצורה מושכת ומעניינת. בפניה אל מפעל לייצור מארזים חשוב לוודא כי תהליך תכנון אריזות קרטון ועיצוב מהווה חלק בלתי נפרד מן השירות, וזאת כמובן לצד פס ייצור איכותי מוביל.

חברת דוקרט אייפופ לחוביץ עיצוב וייצור אריזות מובילה את שוק האריזות למוצרים בישראל למעלה משבעים שנים בחיבור בין תכנון, עיצוב וייצור בסטנדרטים הגבוהים ביותר שניתן.