ייצור קופסאות ואריזות קרטון - צורה לרעיונות שלכם

לוחשים לרעיונות

רעיון ענק. מזדחל אליכם. מפתיע אתכם. איך לא חשבתם עליו קודם. מהר. למצוא עט. למצוא פיסת נייר. למצוא משהו. שלא יעלם. מנסים לתפוס אותו במעופו. הוא משנה כיוון. מנסים לאחוז בו. הוא מחליק. נוזל לכם בין האצבעות. חלקלק. חמקמק. נו, שייכנס כבר לקופסה. הוא בורח.

בכל רגע נתון מופיעים בעולם מיליוני רעיונות. נהדרים. אמיצים. נכונים. הם מבליחים כמו מטאורים, חוצים את האטמוספרה במהירות. ואז הם נעלמים. נעלמים כי לא מחברים אותם לקרקע. נעלמים כי לא נותנים להם לעוף. נעלמים כשלא מדברים איתם. נעלמים כשלא נותנים להם יד.

יש לכם רעיון?

יש לכם רעיון. הוא נהדר והוא שלכם, והוא כאן והוא עכשיו. אם לא יהיה בקופסה, הוא לא יהיה. הוא יעלם. אם לא תהיה לו צורה, הוא לא ייראה. הוא יתפוגג. הוא רעיון של קופסה. הוא פשוט לא יודע את זה. צריך לתת לו צורה. צריך לתת לו חיים.

יש לנו פתרון

אנחנו מדברים עם רעיונות. הראש שלנו בעננים, אבל הרגליים תמיד על הקרקע. אנחנו יודעים לחלום. אבל חיים בעולם האמיתי. אנחנו מבינים אתכם ומכירים את הצרכן שלכם. אנחנו השותפים שלכם לדרך. משלב הרעיון ועד הצרכן הסופי. ממוצר המדף ועד המוצר החדש. מסתם עצה טובה ועד פתרון טוטלי והפקה מלאה. היכן שצריך שם אנחנו נמצאים.

מה צריך לדעת?

שני הפרמטרים המהותיים ביותר בכל פרויקט הם הצורך והתקציב. הצורך כולל את כל המשתנים המחברים בינכם לבין המוצר לבין הצרכן. היכן אתם נפגשים ומתי? מה מהות המפגש? מה אתם רוצם ממנו? מה אתם צריכים ממנו? איזה מסר אתם רוצים להעביר לו? כל אלה גלומים במוצר שלכם ובפתרון שלנו. התקציב הוא נגזרת הבסיס לחלק גדול מן ההחלטות בפרויקט – מסוג הפתרונות, דרך בחירת החומרים, לוחות זמנים ועוד נגזרות.

אנחנו לא מפחדים מאתגרים ואנחנו מנסים להעמיד פתרון הולם לצורך, כמעט בכל תקציב נתון.

מה צריך לקחת בחשבון?

בסוף הכול פשוט, אבל בדרך יש לא מעט פרמטרים מהותיים שצריך לקחת בחשבון: עמידות, שינוע, אריזה, מיקום, בינוי-הקמה ואורך חיים.

איך בנוי פרויקט?

תחקיר ואפיון, בריף, קונספט, תכנון תוכנית, סקיצה, גרפיקה ודפוס, מודל, מבלט, ייצור, אריזה, שינוע, הקמה, סיכום פרויקט. בלעדיכם זה לא אותו הדבר. אנחנו נשתף אתכם בתהליך ונחלוק איתכם את כל הידע. אנחנו נשלוף לכם את הרעיון מהראש, אבל נחסוך מכם את כאבי הראש. אנחנו נעשה בשבילכם הכול, אבל ניתן לכם כלים עצמאיים.

ככה. פשוט. בלי קסמים ובלי סודות. ביחד, אנחנו נותנים צורה לרעיונות שלכם.

לקחנו בחשבון

אריזה

אריזת המוצרים היא נגזרת של משתנים רבים ומהותיים כדוגמת: מידת ה"שבירות" של המוצרים, אופי השינוע וההובלה, העמידות הנדרשת לאורך זמן ועוד. סוגיית האריזה כה מהותית, עד כי בפרויקטים רבים אנו מתעקשים לבצע את האריזה על-ידינו. רק כך נוכל להבטיח את שלמותו ואת איכותו של המוצר הסופי, שיפגוש את הצרכן.

שינוע

בסוף היום כולנו רוצים שהמוצרים שלכם יגיעו בשלום ליעדם. המרחק, הזמן ומידת הרגישות של המוצרים הם משתנים מהותיים לעמידה במשימה. הבחירה באמצעי השינוע המתאים היא קריטית, משפיעה על בחירות אחרות כדוגמת צורת האריזה ומשליכה באופן ישיר על העלות הכוללת של הפרויקט, קרי התקציב.

מיקום

היכן ימוקמו המוצרים? במקום פתוח או במקום סגור? מה תנאי התאורה במקום? מה הפרמטרים האקלימיים? (לחות, טמפ' שיא, שינויי טמפרטורה וכו'). בתכנון המוצר נלקחים בחשבון פרמטרים רבים הקשורים במיקומו של המוצר הסופי. לפרמטרים אלו משמעויות שונות ומשונות ביחס לבחירת החומרים, העיצוב, וכמובן התקציב.

בינוי והקמה

קל מאוד לתפוש כיצד ההקמה והבינוי המקצועיים, במפעל או באתר הלקוח, הם מהותיים בפרויקטים גדולים ומורכבים. עם זאת, הניסיון מלמד שגם בפרויקטים "פשוטים" יותר ההרכבה היא סוגיה קריטית בהיבטים של זמן, עלות ואורך חיי המוצר. במקרים רבים אנו מתעקשים לטובת הלקוח על הרכבה אצלנו או בפיקוחנו. במקרים אחרים, בהם המוצרים פשוטים יותר וההרכבה מתבצעת על-ידי הלקוח, אנו מנסים לפשט את המוצר, בכדי להקל על הלקוח בהרכבה.

אורך חיי המוצר

מה אורך החיים שאנחנו מיעדים למוצר, מרגע הצבתו אצל הלקוח ועד המפגש עם הצרכן הסופי? מה אורך החיים שאנחנו מיעדים למוצר אצל הצרכן שלכם? התשובות לשאלות הללו מכריעות ביחס לבחירות השונות בחומרים, בצורת עיבוד, באריזה, בשינוע וכמובן משליכות באופן ישיר על התקציב.

ככה בונים פרויקט

התחלה:

תחקיר ואפיון

בשלב התחקיר אנחנו דולים את כל האינפורמציה הרלבנטית לפרויקט: צרכים, מטרות, קהלי מטרה, מסגרת תקציבית ופרמטרים מהותיים כדוגמת השינוע, המידוף ועוד. בשלב האפיון אנו אוספים את כל פיסות המידע המצויות בידינו, ומרכיבים את תמונת העולם שלנו לתוך הבריף.

בריף

הבריף הוא נייר עמדה המסכם את תמונת העולם שלנו ומציג בצורה קצרה, פשוטה וברורה, את האתגר העומד בפנינו. או בעברית: מה אנחנו מחפשים ולאן אנחנו הולכים.

קונספט

הקונספט הוא התשובה לבריף. כלומר, הקונספט הוא הפתרון או הפתרונות שאנו מציעים לכם. הקונספט מגלם בתוכו את הרעיון המרכזי (רעיון העוגן) ואת המהויות האופרטיביות (דרך הביצוע).

סקיצה

הסקיצה היא הדרך המוחשית להצגת הקונספט. בשלב הסקיצות אנחנו מציגים בפניכם בצורה ויזואלית מספר פתרונות ומספר כיוונים, ומקבלים יחד איתכם את ההחלטה "לאן הולכים".

אמצע:

תכנון תוכנית

לאחר שבחרנו בפתרון המתאים לנו, אנו יכולים לפנות ולייצר תוכנית מדויקת למוצר הסופי. התוכנית משמשת לבניית המודל ולבניית השטנץ.

גרפיקה ודפוס

בשלב זה "מלבישים" את מודל המוצר הערום בגרפיקה הרלבנטית. מבלט ה"שטנץ" בשמו המוכר יותר, הוא למעשה תבנית לחיתוך על-פי תרשים מדויק. תבנית זו משמשת את המכונות שעל רצפת הייצור.

ייצור

זהו, יש לנו שטנץ. אפשר לגשת לתהליך הייצור במפעל. בסופו מתבצעת בקרת איכות מחמירה וקפדנית.

סוף

אריזה

אורזים את המוצרים הטריים. האריזה מתבצעת בהתאמה לפרמטרים שעלו כבר בשלב האפיון (דרך השינוע, מידת השבירות ועוד).

שינוע

משנעים את המוצרים מן המפעל אל אתר הלקוח או לכל מקום אחר. השינוע יכול להתבצע באמצעותנו (כחלק מן ההפקה הכוללת), באמצעות הלקוח או באמצעות גורם חיצוני לפי הבחירה שלכם.

הקמה

בפרויקטים מורכבים יותר אנו על עצמנו גם את נושא הרכבת המוצרים ואריזתם. במפעל, באתר הלקוח ובכל מקום אחר שיידרש.

סיכום

פרויקט לא נגמר עד שזה נגמר. רק לאחר שנשב יחד וננתח את תהליך העבודה, איכות התוצרים, העמידה בציפיות ומידת שביעות הרצון שלכם, נוכל להפיק מסקנות ולקחים להמשך ונדע שפרויקט מוצלח נוסף מאחורינו.
למידע נוסף ולבירורים חייגו 03-5503446.