אנחנו מוקפים בפרסומות כל הזמן, ולא רק
בטלוויזיה או ברדיו. הן נמצאות על גבי שלטי חוצות, הן מרצדות מולנו משלטי פרסום אלקטרוניים
והן נמצאות גם על שלל מוצרי קידום מכירות שימושיים יותר או פחות, אפילו בלי שנרגיש.
אנחנו חיים בעולם של צריכה ושל מוצרי צריכה,
וכל מי שמשווק משהו רוצה שנרכוש דווקא את המוצר שהוא משווק, ולא את זה שמשווק המתחרה
שלו. לכן, כל משווק רוצה שהפרסומת שלו תהיה הכי מושכת והכי מקורית, כי אלה הפרסומות
שבדרך כלל עובדות וגורמות לקהל לבצע את מה שאותו משווק רוצה שהוא יעשה: לרכוש.
אם גם לכם יש מוצרים או שירותים שאתם רוצים
לשווק, אתם צריכים לחשוב על הדרך הכי פחות שחוקה לעשות את זה.