התחום הרחב והעשיר שנקרא מוצרי קד"מ
הוא תחום שכולל הפיכה של מוצרים יום יומיים ובסיסיים יחסית, והדפסה עליהם של סימנים
מסחריים וסימני היכר של עסק כזה או אחר. כעת, שמם של המוצרים הללו – קידום מכירות
– מסגיר את המטרה העיקרית שלהם, אך ראשית נבין בדיוק באיזה סוג של מוצרים מדובר.
ובכן, מוצרי קד"מ יכולים להיות מוצרים
שוליים ובסיסיים יחסית שאולי אנחנו לא מייחסים להם משמעות גדולה כל כך בחיי היום יום
שלנו – עטיפות דיסקים, אוגדני ניירת, אריזות שונות, מנשאי בקבוקים מסוגים שונים, קוביות
משחק, פחי מחזור ובאופן כללי צעצועים משרדיים וביתיים קטנים שממלאים את שולחנות העבודה
שלנו וחיי היום יום שלנו. כיצד מוצרים שכאלה מקדמים מכירות? נבין בדיוק עכשיו.