דגשים חשובים בעיצוב מוצרי קידום מכירות

 
מוצרי קידום מכירות שימושיים מהווים כרטיס ביקור מתמיד ויעיל עבור הלקוחות.

זה יכול להיות מגנט מעוצב למקרר, דיסק און קי משעשע, מטרייה ממותגת או ספל צבעוני עם הלוגו שלך, כאשר להבדיל מכרטיסי ביקור "רגילים", אשר לרוב מושלכים למגירה ונזנחים שם, מוצרי קידום מכירות הם פונקציונאליים ושימושיים נמצאים מול עיניו של הלקוח הפוטנציאלי בדיוק בזמן שהוא זקוק לתזכורת.
 
עיצוב מוצרי קידום מכירות
 

מספר דגשים חשובים שיש לשים אליהם לב, בזמן בחירת מוצרי קידום מכירות:

  • הקפדה על דיוק, גם בפרטים הקטנים - חשוב מאד לזכור שמוצרי קידום מכירות הם כרטיס הביקור של בית העסק. לכן, יש להתייחס אליהם בכובד ראש וברצינות הראויה. להתייעץ באנשי מקצוע, לבצע הגהות חוזרות ונשנות על הטקסט והלוגו, כך שהתוצאה הסופית תייצג אתכם בצורה הטובה ביותר.

  • פילוח מדויק של קהל היעד - כאשר אנחנו בוחרים מוצר שיקדם את בית העסק שלנו, עלינו לבצע חשיבה מקדימה ולזכור כל הזמן אל מי אנחנו פונים, מי הוא הלקוח הפוטנציאלי שלנו. למשל, מוצרי קידום מכירות הפונים לאנשי תחום ההייטק יהיו בהכרח שונים ממוצרים הפונים לבני נוער.

  • האירוע - בחירה ועיצוב של מוצרי קידום מכירות המיועדים לכנס או אירוע ספציפי שונים לגמרי מאלה המיועדים לחלוקה שוטפת. במוצרים המיועדים לאירוע יש לדייק את פילוח קהל היעד לפי משתתפי האירוע, בעוד שמוצרים לחלוקה שוטפת יכולים להתפרש על פניה נרחבת יותר.

  • PC - פוליטיקלי קורקט. מאחר ואנחנו חיים בעידן רגיש, אין טעם לקנות לבית העסק שלכם אויבים, עוד בטרם הם הפכו ללקוחותיכם. לכן, הקפידו לשמור על גבולות הטעם הטוב ואל תבחרו מוצרי קידום מכירות אשר עלולים לגרום ללקוחות העתידיים שלכם להתקומם. אם אתם חושבים להשתמש במוצר עם קריצה שובבה או מבודחת, הקשיבו לחוות הדעת של אנשים נוספים, רצוי כאלה שהינם אנשי מקצוע בתחום.

  • רלוונטיות - ישנם מוצרי קידום מכירות עם רלוונטיות ספציפית לזמן או לעונה בשנה. כך, למשל, אין טעם לחלק מטריות ממותגות בחודשי הקיץ או לוחות שנה בחודש אפריל.

מוצרי קידום מכירות - ז.לחוביץ

מתכוננים לכנס? חושבים להגדיל את קהל הלקוחות שלכם?
למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הקיימים?

צלצלנו אלינו למספר 03-5503446, ונשמח לעמוד לשירותכם.