מתקני תצוגה - ז. לחוביץ

 
שימוש במתקני תצוגה הוא לפני הכל הכוונה פרסומית ושיווקית המושכת אותו לביצוע רכישה.
מאחר ורכישות של מוצרי צריכה בתחומים שונים מתבצעות בחלק ניכר מן המקרים על ידי הצרכן בשטח, משמעותם של מתקני תצוגה היא גדולה בהשפעה על החלטת הרכישה.

בעוד שניתן לייצר סטנדים לתצוגה משלל חומרים ובשלל עיצובים, סטנדים לתצוגה מקרטון מובילים את השוק בזכות גמישות העבודה שהם מאפשרים, עלויות הייצור הנמוכות יחסית, אפשרות המחזור, קלות השינוע והמרחב העיצובי שהם מספקים.
בין מתקני התצוגה הבולטים והפופולאריים בחנויות וברשתות השיווק ניתן למצוא:
 

סטנדים רצפתיים

 
סטנדים מקרטון בעלי תשתית יציבה המונחים על הרצפה. ניתנים לשילוב עם מס' יחידות אחסון: בתצורות שונות של מדפים לתצוגה המושכת את העין. סטנדים אלו מיועדים להיות מוצבים בפתח החנויות או בחנויות עצמן, ולמשוך את עין הקונים אל המוצר באופן ממוקד יותר ותוך בידול שלו מן העומד החזותי הנוצר על ידי מוצרים אחרים בחנות. הסטנד עצמו מעוצב ומודפס ברוח ובמיתוג של בית העסק והמוצר גם יחד.
 

סטנדים שולחניים

 
סטנדים קטנים יותר המיועדים להיות מוצבים על גבי דלפק המכירה של החנות. לרוב מונחים ליד הקופה וכוללים מוצרים בעלות נמוכה שאינה מאיימת על תקציב הקניה כולו ומאפשרת הוספה שלהם אל סל הקניות ללא מחשבה רבה. לא חייב להיות קשר בין מוצרי הקופה למוצרי החנות ובפעמים רבות סטנדים שולחניים משמשים לממכר אזניות, סוללות וגאדג'טים נוספים דווקא בחנויות בגדים, צעצועים או מזון. גישה זו מביאה רוח צעירה וחדשנית הממתגת את החנויות כפונות אל קהל יעד צעיר.
 

דאמפים מדורגים

 
בין סטנדים לתצוגה בולטים המושכים אל העין נמצאים הדאמפים המדורגים מדובר בסטנדים רצפתיים בצורת משושה, המגיעים שטוחים אל החנות ונפתחים בלחיצה קלה למוצר עומד, יציב, בעיצוב ממותג ומלהיב המושך את העין ומציע שלל מוצרי קופה אחרים ובהכרח מגדיל את מחזור הקניה והיקף המכירות של בית העסק. הדאמפים המדורגים משדרים מבצעים וכדאיות.
 

אפשרויות לבחירה למתקני תצוגה ומוצרי קידום מכירות

 
בבחירה של סטנדים לתצוגה ניתן לראות כי מתקני התצוגה העשויים מקרטון מובילים את שוק הפרסום המקומי והקד"מ, הן בזכות מגוון האפשרויות העיצוביות והגמישות שהם מציעים והן בזכות עלותם הכלכלית.

מוצרי קד"מ לרוב מיועדים לתת מענה לזמן מוגבל, לקידום מוצר חדש, מוצר הדורש דחיפה וסיוע במכירה או להצגת מבצע אטרקטיבי לזמן קצוב. במוצרים אלה אין סיבה להשקיע בחומרים קשיחים ליצירת מתקני תצוגה עמידים לאורך זמן רב שכן מדובר בפרסום נקודתי ועונתי בלבד.
 

עיצוב בראיה שיווקית

 
גם כאשר לבית העסק קיים מיתוג המלווה אותו דרך קבע חשוב להתאים את המוצרים הפרסומיים בכל פרויקט מחדש, על מנת לעמוד ביעדי המכירה של המוצר.

חברת לחוביץ עיצוב וייצור אריזות ומעמדי תצוגה מקרטון מעמידים לרשות לקוחות מכל גווני הקשת העסקית עמדות ומתקני תצוגה מסוגים שונים, לצד מארזים מתקדמים ואיכותיים המעוצבים בעיצוב אישי ומותאם לכל בית עסק ולכל פרויקט. בחברה משלבים בין יכולות תכנון ועיצוב תעשייתי גבוהות לצד פס ייצור בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת המאפשר ייצור של מוצרים בהיקפים גדולים וקטנים ובעלויות משתלמות במיוחד.