המוצרים שאותם אנחנו מכנים מוצרי קידום
מכירות הם מוצרים רבים מספור, ולמעשה כמעט לכל מוצר יש פוטנציאל להפוך או להשתלב עם
מוצר לקידום מכירות. דוגמאות בולטות למוצרים שכאלה ניתן למצוא במארזי דיסקים, מארזי
גלויות, מנשאים ומזוודות לבקבוקי אלכוהול, קוביות משחק, פחי מחזור וצעצועים משרדיים.
לכאורה, מדובר בקבוצה של מוצרים שאין ביניהם
קשר כלל – אך הדבר נכון רק אם אנחנו מסתכלים על דברים כפשוטם. כל אחד מהמוצרים הללו,
שהם למעשה ביטויים שונים של אריזות, הופך למוצר קידום מכירות אם אנחנו רק מדפיסים עליו
לוגו ומסר כזה או אחר של עסק. כל אדם שלמד חצי שעה של שיווק יודע להגיד שלאריזה יש
את המשמעות המכריעה ביותר במכירה של מוצר, חדש או קיים, ללקוחות הפוטנציאליים שלו
– והאריזה לא תמיד חייבת להיות של המוצר שאנחנו רוצים למכור.