אריזות מודפסות הן דרך מצוינת להעברת מסרים שיווקיים, אם כי חשוב לזכור כי לא
מדובר במרחב ושימוש המאפשר התמקדות בטקסטים ארוכים. מומלץ להשקיע חשיבה באמירה
והמסר ולמצוא את הדרך החזותית להעביר אותם, כאשר לטקסט ולתוכן ישנו מקום ובמה
בניסוחים קצרים וקולעים. חשוב שהאריזה תישא את שם המותג והמוצר, סלוגן קליט
ומושך ואת פרטי בית העסק לאיתור ולהתמצאות. ניתן לשלב ברקוד להובלת הלקוח לאתר
החברה, מרחב בו ניתן לספק טקסטים ארוכים יותר ומידע מקצועי ושיווקי אודות
מוצרי בית העסק.
חברת דוקרט אייפופ לחוביץ dil, עיצוב וייצור אריזות, עומדת לרשות שוק מוצרי הצריכה בישראל
ומביאה ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם השוק הישראלי, לצד יכולות תכנון, עיצוב
וייצור של אריזות מודפסות לכל כמות ולכל מטרה.