ז. לחוביץ בע"מ
 
 
 
עיצוב וייצור אריזות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
 
 
 
התקשרו עכשיו
 
03-5503446
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חיפוש
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אריזות מודפסות

 
 
 
 
הדרך מן המדפים ברשתות השיווק והחנויות אל עגלת הצרכן ואל הקופה מתחילה בקשר העין שנוצר בינו לבין המוצר, כאשר לעיצוב, לכיתוב ולמראה הכולל של המוצר ישנה השפעה רבה על הרכישה. קניות במאה העשרים ואחת הן ענין רגשי לא פחות משהיו בעבר, ושטף המידע והשכלתנות העומדים לרשות הצרכן אינם מחסנים אותו מפני המשיכה הרגעית של העין ונהיית הלב למוצרים מעוצבים המוגשים באריזה מושכת ונותנים מענה לצרכים הרגשיים שלו. מחקרים מוכיחים כי ההחלטה על רכישה מתבצעת בפחות משתי שניות, וכי 80% מן הרכישות מתבצעות בזמן אמת ולא על פי החלטה מוקדמת.
 
 
 
 

עיצוב

 
 
 
לעיצוב האריזה ישנה השפעה מכרעת בהגשת המוצר ללקוח וביצירת משיכה ועניין אצלו, ועל כן זה הפרק המושקע ביותר בתכנון האריזה. בחירה של צבע, כיתוב- החל מרמת התוכן וכלה ברמת גודל האותיות והפונט, התייחסות למרחק הלקוח מן התצוגה בעת הרכישה, וקביעת גודל האריזה והכיתוב ופרמטרים חשובים אחרים. חשוב לזכור כי אריזות מודפסות מהוות חלק בלתי נפרד מהמסר השיווקי של העסק, הן כאשר הן עומדות וממתינות לקהל הלקוחות בחנויות וברשתות השיווק והן לאחר שהן עוברות לרשות הלקוח מהוות כלי פרסומי ומוקד חשיפה נוסף.

בהזמנה של אריזות מודפסות חשוב לבחור בספק שלא מספק רק את תהליך הייצור, אם כי מביא גם את שירותי תכנון האריזה והעיצוב הגרפי לצד ידע שיווקי ברמה גבוהה שיכול לסייע בידי המותג לפרוץ קדימה.
 
 
 
 

בחירת חומר

 
 
 
 
בעיצוב אריזות מודפסות יש לפני הכל לבחור בחומר האריזה, כאשר האפשרויות העומדות בפני היזם והספק לאריזת מוצריו והגשתם ללקוחות הקצה הן רבות. ניתן ליצור אריזות מעוצבות על בסיס חומרים שונים, אולם האריזות הנפוצות ביותר הן אריזות מקרטון. חומר הקרטון ניתן למחזור, כלכלי ומאפשר גמישות עיצובית רחבה לצד מבחר רב של איכויות.
 
 
 
 
אריזות מודפסות
 
 
 

מסרים שיווקיים

 
 
 
אריזות מודפסות הן דרך מצוינת להעברת מסרים שיווקיים, אם כי חשוב לזכור כי לא מדובר במרחב ושימוש המאפשר התמקדות בטקסטים ארוכים. מומלץ להשקיע חשיבה באמירה והמסר ולמצוא את הדרך החזותית להעביר אותם, כאשר לטקסט ולתוכן ישנו מקום ובמה בניסוחים קצרים וקולעים. חשוב שהאריזה תישא את שם המותג והמוצר, סלוגן קליט ומושך ואת פרטי בית העסק לאיתור ולהתמצאות. ניתן לשלב ברקוד להובלת הלקוח לאתר החברה, מרחב בו ניתן לספק טקסטים ארוכים יותר ומידע מקצועי ושיווקי אודות מוצרי בית העסק.

חברת לחוביץ, עיצוב וייצור אריזות, עומדת לרשות שוק מוצרי הצריכה בישראל ומביאה ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם השוק הישראלי, לצד יכולות תכנון, עיצוב וייצור של אריזות מודפסות לכל כמות ולכל מטרה.