בעלי עסקים ומנהלים של חברות גדולות יעמדו לא אחת מול הצורך למזער את ההוצאות כדי לנהל את העסק בצורה הרבה יותר יעילה וחסכונית וכך גם להבטיח את הישרדותו וצמיחתו העתידית של העסק. עבור עסקים שמבצעים באופן שוטף משלוחים כגון: מסעדות, חניות נעליים, מוצרי חשמל וכן הלאה, הוצאה על אריזות למשלוחים היא לא משהו שכדאי לחסוך בו, גם אם לעיתים נדמה כי מדובר במשהו שהוא שולי. אריזות למשלוחים היא לא הוצאה גבוהה, אך ההוצאה שלהן חשובה למוניטין ולרושם הראשוני של העסק. הייחודיות של
חברת דוקרט אייפופ לחוביץ – DIL, שמספקת אריזות משלוחים, היא שהחברה מביטה על האריזה ממש כפי שהיא מסתכלת על איכות המוצר עצמו, החברה מבינה שמדובר בכרטיס ביקור של בית עסק ומשלוח איכותי הוא המראה של בית העסק.
מדוע
זה חשוב, הרי מדובר רק באריזות למשלוחים, לא מה שיש בתוכן? ובכן, לאריזת קרטון שתשלח
למשלוח, יש תפקיד הרבה יותר גדול ממה שנדמה – היא למעשה הפנים של החברה או העסק,
זה מה שהלקוח רואה לראשונה ברגע שהוא מקבל את החבילה שהזמין. האריזה תייצג למעשה את
העסק ותתן ללקוח רושם ראשוני אודות איכותו של העסק (שהוא אולי הכי חשוב).
במידה ומדובר באריזה איכותית ויציבה ששומרת על התכולה שלה ומגינה עליה, הרושם
הראשוני שיתקבל יהיה טוב ולזה יש הרבה אפקט והשפעה בכל בנוגע ליכולת העסק, הן
לשמור על כל לקוח קיים והן בלהרחיב את מנעד הלקוחות.
כמו
כן, כשמדובר במשלוח, האריזה היא זו שתגן על התכולה ותשמור עליו בצורה ובאופן הבטוח
ביותר בעת שהוא מיועד להגיע אל הלקוח. כשמדובר במוצר שביר, ברור כי יש לאריזה תפקיד חשוב בשמירה על
המוצר, אך חשוב להפנים שהדבר זהה לגבי סוגי כל המוצרים, דוגמת משלוחי מזון – אריזה איכותית יכולה
לשמור על המזון חם ובכך היא גם מונעת מכל האוכל להתפזר ולאבד את המרקם האסתטי שלו.
אם
כן, לאריזות למשלוחים יש השפעות חשובות ביותר על כל התנהלות יעילה ועל רווחיות של
כל עסק, מאחר וכל לקוח שמקבל רושם התחלתי טוב וחווית רכישה נעימה (הרבה בזכות האריזה שבה טמון המשלוח עצמו), נחשב ללקוח שישמח לעשות שוב הזמנה מבית העסק, לעומת
זאת רוב הסיכויים שלקוח שיקבל חוויה פחות נעימה ואסתטית בהזמנה שלו מבית העסק, יהיה לקוח
שכבר לא ישוב לעולם.